sunnuntai 8. maaliskuuta 2009

Olen Kaapo

Hei!

MINÄ olen Kaapo, nyt kuusi viikkoa ja tulen keikkumaan täällä virtuaalimaailmassa tulevaisuudessa sitten enemmänkin.

Emäntä tosin auttaa minua tässä kirjaamisessa ja tulet kuulemaan paljon elämästäni emännän suulla.

Olen vielä ihan piskuinen hovawarturos, joka asustan edelleen emäni luona, kennelissä.

Tulen täältä sitten siirtymään uuteen kotiini 14.3.2009.

Tulevan perheeni emäntä halusi jo nyt näyttää minut koko maailmalle, niin ylpeitä he ovat minusta.

Minun koko nimeni on Damirazin Iloinen Irtopiste, mutta perheeni nimesi minut jo nyt Kaapoksi.

Lauantaina, 28.2. näin emännän ja isännän ensimmäistä kertaa, kun he kävivät minua katsomassa.

Minä olin vielä hieman hämilläni syliin ottamisesta ja "lässyttämisestä", mutta emäntä ja isäntä olivat aivan myytyjä tapaamisestamme.

Kuulin, että isäntä oli hurahtanut niin kovasti, että oli laittanut kuvani jopa työläppärinsä taustakuvaksi....... ;O)

Tässä nyt sitten nämä ensimmäiset kuvat minusta:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Blogissani on käytössä kommenttien tarkistus toiminto, joten kommenttisi näkyminen julkisesti saattaa kestää jonkin tovin.
Kiitos kommentoinnistasi!