perjantai 20. maaliskuuta 2009

Arkea


Tänään emäntä sanoi, ettei enää naureskele kellekään, joka väitää koiranpennun syövän kaiken mitä eteen sattuu..... ;O)
Kyllä minä tiedän, että minussa riittää virtaa vaikka muille jakaa.

Kun emäntä saa minut pois kaluamasta keittiön laatikostonkahvaa, olen samantien eteisessä kenkien kimpussa...... enkä halua sitten millään irroittaa otettani.

Eilen kun isäntä tuli kotiin, lysähti emäntä sohvalle takapuolelleen ja totesi, että on "kuollut".
On tämä minun kanssani touhuaminen täyttä työtä.

Tänä aamuna minä poika sitten päätin, että emäntäpä ei ihan niin vain lähdekään Kallea viemään asemalle.
Siinä me sitten menimme piirileikkiä eteisen ja ulkoeteisen väliä.
Lopulta taisi emäntä suuttua oikein tosissaan, kun ärähti minulle niin, että olin ihan ihmeissäni, mikä sille nyt tuli.

Ja kun emäntä sitten hetken kuluttua tuli kotiin, oli minun ihan pakko päästää sille pienet itku-ulinat, jotta tuo tietäisi miten paha mieli minulla oli yksin jäämisestä.

Mutta hyvin meillä on kaiken kaikkiaan mennyt....... ainakin minun mielestäni...... ja niin olen kuullut emännänkin sanovan.

Olen myös kuullut ja nähnyt, miten nuo ihmiset katsovat sillä lailla hassun näköisinä minua ja sitten toinen toisiaan ja sanovat, miten paljon minua rakastavatkaan.



1 kommentti:

Blogissani on käytössä kommenttien tarkistus toiminto, joten kommenttisi näkyminen julkisesti saattaa kestää jonkin tovin.
Kiitos kommentoinnistasi!